onsdag 21 januari 2009

Tre bloggar jag skulle vilja läsa


Fredrik Lindström
Klar potential att bli den smartaste, lärorikaste och mest välskrivna bloggen av dem alla. Att det ännu inte hänt beror väl mest på att det inte är lukrativt nog, kan jag tänka mig. En blogg jag verkligen skulle vilja läsa. Se klipp från Stockholmsjävlar på YouTube.

Timo Räisänen
En underdog. En riktigt smart kille. En kille med hjärta. En kille med ambitioner. Han har allt. Han har bloggat tidigare men han skulle kunna vara en av de allra bästa. Den bloggen skulle jag följa.

Anna Mannheimer och Peter Apelgren
Sveriges mest perfekta par. Två extremt roliga personer som är gifta med varandra. Här skulle jag vilja läsa om deras vardagsliv. Jag är extremt intresserad av hur morgonkonversationen går till hos Anna och Peter. Jag tror inte att det skulle kunna bli bättre än så. Jag har tidigare liknat dem med Jimmy Kimmel och Sarah Silverman. För mig skulle det fungera.

Vilka bloggar skulle ni vilja läsa? Och som följd av detta måste det också komma ett inlägg om bloggare som man absolut inte skulle vilja läsa. Vilka bloggar hoppas ni aldrig kommer till?

0 kommentarer: