tisdag 1 september 2009

Jag är absolut inte någon sån där whiskytönt, alls...



Jag vill inte heller skryta men... Ja, ni har hört det förut här, här och här. Sofistikerat. Stilsäkert. Njutbart. Manligt. Och stundtals drygt. Kvarteret Skatan gör det här riktigt bra.

Johan Glans är en av mina absoluta favoriter. Han är dessutom väldigt lik en som jag känner. Som därmed har möjlighet att få en lite extra skjuts på roligheterna, lite extra Glanshumor kan man säga. Själv ser jag ut som Henrik Dorsin. Det är verkligen inget att skratta åt.

Inspirationen till detta inlägg kommer från B.Bryhnja i vars inlägg det insinueras och nämns namn som naturligtvis inte har något med verkligheten att göra.

6 kommentarer:

Bajsugglan sa...

Å, ja!! den här är ju underbar!!!
Själv är jag en redig´ whiskey-älskare! bourboun ska det va!

Hank sa...

Välkommen. En broder/syster är alltid välkommen hit. Men när vi känner varandra lite bättre ska jag förklara storheten i korn framför majs :o)

Berit Brynja sa...

Jag blandar helst ut den med cola! :-)

Hank sa...

Berit, får jag någonsin se dig med en whisky och cola så... ... vet jag inte just nu men jag ska komma på något och du kan räkna med att det inte blir roligt ;-)

Berit Brynja sa...

Kom och plocka då!!!
Jag är skitstor och jättestark!

Hank sa...

Om du verkligen är skitstor och jättestarkt kan du du få dricka... i smyg.