torsdag 24 september 2009

Berit spammar... och jag med

Den alldeles utmärkta bloggaren och Saltsjöbadenkändisen Berit Bryhnja, alias Kletskiten, och hennes hang-around Fasching, tillika a-very-soon-to-be-very-famous bloggare med hundratals besökare, kanske tusentals besökare inom kort, valde att under veckan ägna en en timme åt att spamma min blogg. Under täckmanteln att det var någon slags intervention.

Tyvärr kunde jag inte delta då jag var fullt upptagen med att hänga på Mafia Wars communities och facebook grupper för att bygga upp mitt nätverk av hämdlystna maffiosos.

Men det är naturligtvis hedrande och jag vill därför gärna spamma tillbaka. Är ni också på spamhumör? Då så. Let´s go spamming!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen tillbaka! Skönt att höra att du lever!
Nu får du allt byta kompisar, annars drar vi oss inte för att göra en intervention igen! Kom ihåg det!!!
(Då tar vi med oss bibel och präst också)

Anonym sa...

Nu vill inte jag vara den som är den, men jag stavar Berit med ETT t! Bara så att du vet...

Hank sa...

Oups. Det gick nog lite fort där. Nu är det korrigerat. Berit ska det vara. Ingenting annat.