onsdag 19 augusti 2009

Att folk har tid är det ingen tvekan om

Idag har jag haft en besökare från Norsborg som sökte på "modeblogg" och hamnade här kl 09:55. Därefter har hon (jag förutsätter att det måste vara en hon som gör något så urbota dumt) klickat på länk efter länk och sedan via en ny googlesökning hamnat på samma inlägg igen för att återigen klicka sig vidare via länkarna. Detta har upprepats 5 (fem!!!) gånger. Mellan 09:55 och 11:27 har alltså denna människa från Norsborg googlesökt till samma inlägg för att klicka på samma länkar om och om igen. Och så säger man att folk har för mycket att göra nuförtiden!

7 kommentarer:

Anonym sa...

...och detta har du suttit och tagit reda på... ;-)

Hank sa...

Så skulle man också kunna se på saken. Att "kasta sten i glashus" menar du. Men med mina extremt få besökare så tar det inte flera timmar att göra. Men jag gör det ju förstås bara en gång. Inte fem.

Berit Brynja sa...

I vilket fall som helst, så antar jag att hon måste ha hittat vad hon sökte. Ett mer uttömmande modeinlägg har jag då aldrig läst! Har jag några som helst frågor ang. mode i fortsättningen, så behöver jag inte leta längre. Manihank har svaret! :-)

Hank sa...

Tack. Det är sååå skönt med bekräftelse.

Berit Brynja sa...

Hank!!!
Var är du?

Hank sa...

Du skulle bara veta. Skinny dipping utanför Drottningholms slott och intesiva rockringstävlingar har stört mitt bloggfokus.

Men snart kommer en trisslott som plåster på såren.

Berit Brynja sa...

Så det var du!!!