fredag 6 mars 2009

Nu är man stor, erkänd och kan ställa krav


Plötsligt händer det. Man får en massa besökare från kanal5. Och det visar sig att nöjesreportern Alexander Dunerfors på kanal5.se länkar till mig i sitt senaste inlägg. Han länkar till ett inlägg där jag mycket felaktigt omnämnde honom som en elak lite praktikant som sitter och hummar nöjsamt för sig själv. Han har humor, den där Alexander.

Visst blir man glad. Det betyder ju att någon läser den här bloggen i alla fall. Läser, men inte kommenterar. Men nu när jag är erkänd, med en länk från en nöjeskribent från en av de stora siterna, kommer jag ställa krav.

Nu är det er tur att kommentera. Jag skriver inget mer förrän ni skriver tillbaka. Skriv om vad som helst. 10 kommentarer i kommentarsfältet, sen kör vi vidare.

11 kommentarer:

Articuno sa...

Ska bli kul att hoppa i säng med en bloggkändis i natt, istället för den där IT-chefen som jag brukar ligga med.

Eva-L sa...

Min kommentar gäller egentligen bilden nedanför. Gud, vad trevligt.
Och så undrar jag vem A ska hoppa i säng med i natt om du är i Österrike.

Articuno sa...

E-L: Han hade (tyvärr?) hunnit komma hem. Men det gör inget - jag hade ändå ingen lust att ligga med Blondinbella, hur fint hår hon än har.

Koksalt sa...

Vet inte vem det är... Men grattis iaf till kändisvärlden bland bloggare.. Känns som du har något stort på gång :-)

Fasching sa...

Articunos kommentarer räknas bara som en va?

Anonym sa...

Nämen kom igen nu Manihank, jag vill inte vänta längre.../G

Fasching sa...

Sluta sura nu H, det blir inte fler kommentarer än så här.

Low sa...

Jo en till... Men vem får jag ligga med?

/Low

Medelklassman sa...

Sådär. Nu krävs bara en kommentar till så kan du köra igen sen.

Anonym sa...

Kör!

Anonym sa...

Skriv, Hank, skriv!!!