söndag 28 december 2008

Pamela Anderson Roast




Nu vet jag vad jag gör på nyårsdagen 19:50: ROAST med Pamela Anderson på Comedy Central. Det kan bli hur kul som helst.

När Henrik Schyffert fyllde 40 år lät han genomföra en roast mot sig själv med bl a Erik Haag, Magnus Betnér, Kristian Luuk, Johan Glans, Fredrik Lindström och Kristoffer Appelquist. Enda annonseringen för publikbiljetter var via hans blogg. Endast ett fåtal fick vara med på den förmodligen första arrangerade roasten i Sverige – jag var inte en av dem.

Det finns en ljudupptagning här från www.magnusbetner.com.

Roast med Pamela Anderson på nyårsdagen – kul.

En live-roast med Henrik Schyffert hade varit oförglömlig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hade chans att köpa de biljetterna, men ekonomin satte tyvärr stopp för det. Lär ha varit förfärligt roligt. Undrar om det finns någon inspelning från tillfället?

Anonym sa...

menade förstås videoinspelning..

Hank sa...

Idag skulle jag gjort nästan vad som helst för att fått vara med.
förstod jag nog inte hur stort och exklusivt det skulle bli.

Jag skulle gärna vilja se en inspelning men jag tror inte att någon blev gjord. Lite olikt de annars så kommersiella herrarna. Kanske just det som gjort det exklusivt.