måndag 29 december 2008

Inte oskuld längre


Bloggen har tagit ett nytt steg i sin utveckling, i sin mognadsprocess, den har interagerat för första gången. Oskulden är tagen. Bloggen har blivit tonåring. Nu och först nu kan jag berätta att jag har en blogg.

Första kommentaren är från Kufikern och jag återger den i sin helhet:

Jag hade chans att köpa de biljetterna, men ekonomin satte tyvärr stopp för det. Lär ha varit förfärligt roligt. Undrar om det finns någon inspelning från tillfället?


Kufikern syftar på Henrik Schyfferts roast och jag tänker att om det någon gång har varit värt att ta ett SMS-lån så skulle det varit då.

Kufikern skriver bloggen En Kufiker i stan och jag tycker att hans första inlägg Give the People What They Want! beskriver ganska väl vad vi kan förvänta oss framöver.

Tack!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen! Vilket hedervärt omnämnande.

Jag fortsätter läsa din blogg.

Hank sa...

Det är en ära att ha dig som läsare.